2011-12-12

Måndag

Idag så har jag varit på praktik super skoj:) barnen är så mysiga<3. Jag vill inte lämna dom:(. Men som sagt hoppas jag får komma dit nästa termin:). Japp har fixat mat som ej blev bra men man lär sig av sina misstag. Nu så ligger man i sängen och gör inget. har ont  i halsen och mår sådär bra. förkyld och så. Men bara till att bita ihop och se glad ut:). Var bered på detta. Mycket baciller på ett dagis som flyger i luften:). Självklart så har jag dragit på mig det. Men ja jag trivs så bra att jag går dit. Men var nära på att inte göra det i morse men jag kämpade mig ditt. Riktigt stolt är jag:). Skulle bara ha varit så i skolan också att man tog sig självmant ur sängen o se glad ut att gå dit o inte ha en fis på tvären:). Men som sagt skolan är inte min bästa kompis precis:). På fredag så ska man besöka Rönnbäcksskolan för en praktik efter jullovet :) ska bli skoj o få pröva där med:). Kommer att sakna dagiset i hyllinge ( Örtagården ) Regnbågen heter avdelningen<3. Dom har satt sig varmt om mitt hjärta gör min vardag rolig :). Och i morgon så är det lucia på dagiset så alla barn ska lussa för sina föräldrar självklart så är jag välkommen dit så ska försöka ta mig dit :). Bara för att se barnen sjunga :).<3. Jag ska ej klaga längre men livet är så orättvis saknar Pappa & Emma ni försvann för tidigt ifrån mig <3 Ni betyder sjukt mycket för mig<3 Mina änglar <3 Nu har jag skrivit lite nu kommer jag inte på  mer:)

Inga kommentarer: