2011-12-26

Måndag

I morgon ska jag börja träna:) Ska bli kul:) Hoppas jag trivs så man kan fortsätta o få en samll kropp som man vill ha :) Känna hur det känns med en small kropp:D<3 Träningen sker mellan 14:00 till något där framöver :D. Jag har ett mål är att gå under 60 kilo nu väger jag 95 kilo:) Så nu ska jag verkligen lykas :). Har några ärende som ska fixas också. Ringa psyket o fixa läkarintyg o allt sånt skräp :). Hoppas dagen har varit bra :D <3 . Min har sätt ut så här vaknat ätit legat i sängen vågar inte böja huvudet för det gör ont:(. Har bulor i pannan :(. Det är inget skoj alls. Ena stunden mår jag jätte bra andra får jag jätte ont i huvudet. :) Men det ska inte stoppa mig för nu jävlar är det dax att göra om mig själv:D. Jag har verkligen intallat mig själv nu:). att jag måste gå ner i vikt för  jag är för tjock. Ingen kille vill ha en tjock tjej:) . Nä skämt o sidor. Men som sagt träning står på schemat :). Nu i veckan blir väl mycket träning. Om jag inte har annat för mig. Men trivs jag så blir det ett gymkrot där :D.  Ha en bra kväll alla:D 

Inga kommentarer: