2011-11-29

Tisdag

Tagit blodgruppering till min kommande operation som ska göras. Jag ska beställa tid till och prata med en sköterska. Just nu så tar jag det lugnt. Jag var svär stucken idag. Ville inte alls hitta blodkärl. Plus jag klarade det utan min älskade pappa hade han i tankarna hela tiden<3. Se nu har jag gjort något som jag inte tycker om att göra utan min pappa<3. Han var ju alltid med mig när jag skulle till sjukhus eller till vårdcentralen. Ja jag har alltid haft min pappa vid min sida kvittar vad det var så fanns han för mig<3. Som när jag hade halsfluss det var år 2006-2007 nån gång. Då satte pappa sig i bilen ifrån grevie till Åstorp för jag låg bara hemma kunde inte äta eller något. Så när jag kom till pappa så somnade jag. Sen väckte han mig och tog tempen. Ja då fick vi åka till vårdcentralen i grevie och besöka läkare där. Extrem känslig var jag och så jag började att gråta för ett stick i fingret:/. Snacka om att vara mesig :/. Efter det så blev det att köra och hämta ut medicin sen åkte vi till min farmor och åt pannkakor:-). Se min pappa är eller var den bästa i världen:)<3. Jag älskar honom och saknar honom jätte mycket<3. Emma också min underbara ängel<3. Moster älskar dig<3. Önskar du var här hos mig nu så vi kunde busa och mysa<3 Emma<3. Mosters fina älskade systerdotter <3. jag är glad att jag är din moster och moster till Max & Sofie<3 ni betyder jätte mycket för mig<3. Kommer aldrig släppa taget om er<3. Hur mycket ni än hatar eller bråkar med mig så älskar jag er:). Plus mycket mer<3. Mosters troll ungar<3. Max & Sofie ni är dom som gör min vardag till ett bättre liv<3.

Inga kommentarer: