2011-11-24

Lektion

Jag sitter på lektion och får uppdatera bloggen. Jag har som sagt varit på praktik besök och det var kul :D. Jag längtar ditt tills jag börjar där. Hoppas veckan går snabbare:). Jag har varit i skolan i 3 dagar och dom dagarna har gått bra:D. Jag tycker att jag har kämpat på bra med att gå till skolan fast jag inte vill. Men måste sköta mig nu in i det sista. Tar ju studenten snart super skoj eller kanske inte. Ja jag vet inte vad om ska bli kul. Men som sagt jag får bita ihop och göra det bästa av allt:). Hoppas jag kommer in på dom skolor som jag vill gå på:D. Som sagt nu ska jag berätta lite om dagar och så. Idag är den 1 månad kvar till julafton var har tiden tagit vägen  ? Hallå jag tycker tiden borde spola tillbaka 2 år så man får krama och mysa med min ängel i himlen<3. Sen också 3 månader så jag kan krama min pappa igen<3. jag saknar dom<3. Jag vill inte fira jul det är inget kul längre:/. Varför ska det vara så svårt att fira saker utan folk man älskar :(<3. Det är sårbart redan vad det är:/. Men jag biter ihop och går vidare så sakta som möjligt. Jag tycker inte om att stressa med besvär som jag har. Jag brukar klaga. men vill bara må bra<3. Jag ska typ försöka må bra<3. Jag vet att hoppet finns på andra sidan någon stans. Hoppas hoppet kommer snart igen<3. Jag vill ha hoppet tillbaka och livet som jag har missat, Men kan inte få tillbaka allt i livet<3. Jag  ska försöka få det tillbaka. Livet finns hos mina syskonbarn dom ger mig livet till att leva. Precis som en underbar vän han vet vem det är men att ha honom och mina syskonbarn är verkligen älskad i livet.<3 Och att få prata med Anki är det bästa som man kan göra<3. hoppas du blir bra Berne<3 tråkigt att det är som det är nu<3. Vill ha tillbaka den Berne som var förr<3. Hoppas du blir frisk igen<3. Anki du är  en kämpe som håller ut med det problem som har hänt er<3. Nä nu tycker jag att jag har skrivit klart:D men ska skriva om min uppväxt här i bloggen när jag har tid :D men det ska jag väl få till<3:D Ha det så bra idag <3

Inga kommentarer: