2011-11-03

Avundsjuk

Jag är avundsjuk på människor barn som vuxna ha pappor i sina liv:/. Tänk att få ringa till en pappa och berätta hur kul jag har haft det och vad jag har gjort för skoj:/. Men min pappa finns inte vid liv så kan inte göra något av det längre:/. Inte ens fira farsdag längre:/. Jag gillar inte den känslan alls. Jag kommer aldrig mer få fira julafton med min pappa. Han kommer inte ens ta i mot mig på min student eller ingen som ringer på min födelsedag längre:/. Känns hemskt att ha det så:/. Så alla ni som har en pappa var glad att ni har båda föräldrar vid liv. Hemskt att mista någon så nära fråga mig jag vet:/. Jag tycker livet är så orättvis:/. Det har tagit många liv nu:/ på 2 år så har jag mist min älskade systerdotter i en olycka:/. Hon blev 6 år gamla hon skulle ha blivit 9 år detta året men det fick hon aldrig uppleva<3. Moster älskar dig<3. Att ha två underbara personer i himlen är hemskt :/. Jag skulle vilja spola tillbaka tiden för 2 år sen. Jag kommer alltid att älska er<3. Men är glad att ha mina två älskade syskonbarn som jag har på jorden<3 Max & Sofie<3 är glad att ni finns i mosters hjärta<3 klart Emma finns i mitt hjärta också<3 jag är glad att jag är er moster och jag är glad att jag är moster till en ängel<3. Men jag sa att jag aldrig skulle accepter Max men titta nu. Jag bara älskar honom <3 pappa hade rätt om den saken:). Skulle aldrig klara mig utan dom<3. Mosters älsklingar<3. Räcker att jag får klara mig utan en tjej<3. Och det är jag inte glad över<3. Så alla jag säger en sak. Livet är för kort för att hata varandra. Så se till att älska alla som ni har runt omkring er<3. Ta en dag i taget det har jag fått göra nu. Planerar aldrig i för väg längre. Men nu måste jag sova:).<3 sov gott alla nu då<3

Inga kommentarer: