2011-11-15

Tisadag

Jag sitter i skolan och är jätte trött:(. Jag vill hem och sova och bara glömma allt ett tag. Jag vill inte ha gympa men måste. Men ingen vet om jag åker hem och sover. Mår ej helt hundra men jag måste kämpa denna jävla skolan:(<3. Jag saknar min pappa jätte mycket. Jag vill inte fira julafton:(. Jag vill ha tillbaka pappa och Emma<3. Jag ska försöka kämpa men det kanske inte funkar så bra. Jag orkar inte med mina bekymmer. Jag måste visa styrka inom mig att jag ska klara det. Men om jag inte gör det så är det mina egna bekymmer:(<3 Jag har kämpat i 2 år med att klara mig<3. Jag älskar dig pappa och Emma<3. Jag är glad att ha Mattias vid min sida fortfarande<3 Jag är lyckligt lottad av att han han som min vän<3 men som sagt hoppas det blir jag och han igen<3. Men man ska inte hoppas för mycket men man kan ju hoppas över tusen:D <3 men nu har jag lektion så måste sluta skriva:D

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Jag kan ej sätta in mig i de precis dom jag blivit av med sto inte så nära som din Far & Emmma gjorde precis men så klart jag kommer va din vän :) Förhållande vill jag ej ha precis men vänskap är aldrig fel :)Kram