2011-11-02

November redan

Det är november månad redan tiden har sprungit iväg. Snart julafton och måste börja med julklappar snart till mina syskonbarn och syster och mamma. Men jag vet ju redan vad mamma vill ha. Men det får vänta med. Sen ska jag köpa en annan sak till en mycket nära vän. Och den vän vet redan om det men har ju aldrig blivit av att jag har köpt det så nu ska jag fan skärpa mig. Sen får pappa en bukett blommor men vet ej vilka. Önskar du levde pappa för detta är inget kul. Vem tröstar mig om jag blir ledsen ingen.:(<3 Pappa du hade kunnat varit med mig nu på julafton och du hade öppnat din paket som du skulle få av mig när jag hade köpt det. Snart är det fars dag och jag har ingen att fira på det:( Det känns helt meningslöst med detta :( Pappa du finns alltid i mitt hjärta och där ska du stanna<3. Sen får jag köpa en Hello-Kitty nalle till Emma som jag ska ställa vid hennes grav<3. Får ju inte glömma moster tjej inte:(<3. Men min systerdotter Sofie ska ju ha gitarr, säng, sagin taoun. vet ej vad det är.Men ja det finns ju mycket annat skoj man kan köpa till barn. Men skulle vilja åka till Ullared och handla men ser inte ut som om det blir ullared nu denna månaden i heller som jag har längtat:(. Någon som ska till Ullared så säg till om ni har plats i bilen runt den 20-27 då man får pengar :D<3 Men nu har jag uppdaterat denna blogg får börja skärpa mig och blogga lite oftare :) <3 ha en bra dag/ natt alla <3 Puss på er<3

Inga kommentarer: