2011-10-03

Saknar

Det jag saknar med jul och födelse dag är Emma <3 Jag tycker det är så tomt utan henne<3. När Emma var liten så fick jag alltid foto på henne ifrån dagis och när hon var 1 år<3 Det var det enda foto jag fick på henne<3 Skulle vilja ha fler på henne och Sofie och Max<3. Men ja man kan inte få allt i livet. Men jag vill ha fler bilder på dom:) <3 Saknar ju ändå min prinsessa i himlen <3. Jag älskar henne jätte mycket ännu snart skulle det ha varit din födelse dag och så<3 Stor tjej skulle du ha varit nu om du hade varit vid liv<3. Det är mycket man vill ha tillbaka i livet.<3 Både Emma och Pappa<3 saknar dom jätte mycket <3. Nej nu så får det vara nog med att skriva här <3 Puss på er god natt också<3 Älskar er Max & Sofie <3 Mina små trollungar <3 Älskar dig syrran <3

Inga kommentarer: