2011-10-08

Lördag

Jaha som sagt det är lördag och jag har suttit inne hela dagen:) förutom när jag har varit ute med hundarna. :). Ja jag har ju inte orkar göra nåt. Varit en deppig dag om jag ska säga så:/. Saknar pappa och Emma jätte mycket idag:(<3. Jag vill ha tillbaka pappa & Emma<3. Tiden går så fort när något hemskt händer<3. Snart är det din födelsedag Emma då skulle du ha blivit 8 år gammal min stora tjej<3. Moster älskar och saknar dig<3. Tänk om du hade varit här då hade jag köpt värdens finaste present till dig<3. Nu ska jag köpa världens finaste blomma till dig<3. Älskar dig skrutt fia<3. Pappa du har snart varit borta i 2 månader fattar inte att tiden går så fort:/ För två månader sen så levde du och pratade med mig<3. Men nu finns du inte mer och du kan inte prata med mig alls:(<3. Jag älskar och saknar dig pappa<3. Just nu så har jag ju mindre kul men känner inte för att va med någon:/<3 Har som sagt varit deppig idag :/<3 Jobbigt att ha såna dagar deppig och massa skit:/.

Saknar att vara med min syster hoppas vi kan va nån dag <3 en syster dag tillsammans<3. Saknar Max & Sofie mina små troll<3 Moster älskar er jätte mycket <3 Puss på er
Ha en jätte bra lördag för det ska jag försöka göra dom sista timmarna till en bra lördag :)<3

Inga kommentarer: