2011-10-05

Emma & Pappa

Nu ska jag sova :). Saknar pappa<3 älskade knassiga pappa jag är så arg för att du inte lyssnade på mig:/ så arg att du inte åkte in:/ hade du gjort det så hade du kanske levt idag:/. Att va arg på dig är inte meningen:/. Jag älskar dig pappa<3. vill ha dig här och ha nån att prata med<3. Pappa ta hand om Emma lek mycket med henne<3. Att mista två man älskar är fan jobbigt:/<3. men nånstans finna ni nu och tittar på mig:). Jag vill bara ha er här<3. mosters tjej och pappa<3. att vara pappas flicka är inte lätt att mista pappa är jobbigare än att skada sig själv:/<3. att älska två personer så mycket jag gör med er är hemskt<3. Emma du hade hela livet på dig men du fick aldrig uppleva det:/. Pappa jag fattar inte varför du aldrig lyssnar på mig:/ hade du gjort det så hade du kanske levt idag<3. alla ska veta att pappa var den som stod mig närmast mig<3. han fanns för mig. Han var den som fick veta min p-stav först och p-piller. Han blev som min bästa vän<3 vi skrattade ihop och vi skojade med varandra. Det får jag aldrig mer uppleva att inte göra nåt med dig<3. jag älskar och saknar dig och Emma jätte mycket<3. Sov gott mosters tjej och älskade pappa<3

Inga kommentarer: