2011-10-05

Ensam

Känner mig ut stöt av min egen familj fast jag vet att jag inte är det:/. Men vet ej varför jag känner så:/<3 Jag är bara så ensam och sorgsen inom mig visar inte det:/. Kanske kommer va så väldigt länge vad vet jag:/ men känner mig ut stöt av så många:/ För utom vissa som finns för mig och dom vet om det också. Jag vill bara ha tillbaka min älskade pappa på jorden<3. Allt föll på plats tusen bitar av mitt hjärta gick sönder:(<3. Jag blev så deppig och det fortfarande men visar inte det:/<3. Att åka till farmor vågar jag inte längre. Jag typ undviker det:/ Hemskt att säga det men så är det:/. Men nu  på lovet så åker jag till Förslöv till Berne och Anki ska vara där hela lovet och vila upp mig.<3 Ska försöka gå till Farmor då men kommer känns sjukt tomt utan pappa där så kommer nog inte bli så ofta som jag gjorde innan:/<3. Förlåt pappa det känns hemskt att jag säger så men det är sant att jag kommer inte träffa min egen farmor så mycket mer:(<3. Men du ska veta att jag älskar dig jätte mycket <3 Älskar farmor med men har ej mod till att träffa henne<3:(<3 Nu orkar jag inte skriva mer känns för jobbigt nu<3 God natt alla <3

Inga kommentarer: