2011-10-17

Måndag

Ja jag kan ju inte säga att jag mår jätte bra:/ Saknaden av pappa är hemsk att ha:( Den gör mig tokig och galen:/. Jag skulle vilja ha tillbaka honom<3 men kan ej för han är verkligen borta <3:'(. Ja jag kan ju säga så mycket som om att jag är inte glad över det. Skulle vilja krama och pussa honom en gång till <3. Plus säga massor med ord som jag vill säga honom. Han hade många smeknamn  min pappa. Grin olle och knasspelle och många fler<3. men ja jag älskar min pappa över hela mitt hjärta det ska alla veta<3. Jag har inte så många som stötar mig och inser hur jobbigt det är att sakna pappa så mycket<3:'(<3. Jag försöker göra livet lättare utan pappa men kvittar vart jag går och gör så blir man påmind alltid av pappa:(. att åka buss till förslöv är inte kul för det var ju den bussen pappa tog:(. att inte få hjälp med pengar nu varje månad eller varan är hemskt. Pappa var alltid den som tog mina skit. men han tig det som en klack spark och gick vidare. Mina skit han fick han höra om och om igen. Men jag vet att pappa lyssnade på mig. Ingen fattar hur jag mår verken mitt ex eller vänner ingen fattar mina känslor som jag inte har:( Jag vill bara bli bra och klarar livet bättre :(<3 Jag älskar dig pappa snälla kom hem igen<3

Inga kommentarer: