2011-10-02

Cysta operation 15 2010

Ja jag räknade precis ut att jag blev opererad för 10 månader sen. 15 december låg jag på operations bordet för att plocka bort en cysta på 5 kilo. Ja jag kan ju säga att jag har haft ett helvete med den i magen:/ inte visste vi att jag bar på en sån i magen:/ inte efter alla gånger jag var på vårdcentralen och fått olika svar för denna smärtan i magen:- detta höll på i 2 års tid :/ först var det magkatär sen var jag lactosintolerant. Det var olika svar hela tiden. Fick göra graviditetest många gånger bara för jag hade sån mage. Lite jobbigt att det var så:/. Så fick jag en läkare som tog detta på allvar och skickade en remiss till sjukhuset för att göra ultraljud på mig. För hon trodde att det kunde vara en tumör eller en cysta. Då kom jag dit några veckor innan då visade sig att jag hade nåt där inne då. Så blev jag skickad till röntgen där det visade sig var en cysta. Ja sen tog det inte långtid alls. Tog en vecka sen var jag på operations bordet. Och dom tog bort då cystan på 5 kilo. Den hade ju förstört min ena äggstock och ledare på höger sida:/. Men jag kan ändå bli gravid om ni undrar:). Nä nu orkar jag inte berätta mer. God natt

Inga kommentarer: