2011-04-25

slapp måndag

Sitter just nu vid datorn. Japp Älsklings syrra ringde och prata med Älskling. Han fick prata med sin systerdotter som är hur underbar som helst. Hon börjar säga mitt namn Ossa hon säger när det är mig hon mernar:) Hur gulligt är inte det då:). Mi Mattis & Mi Ossa hon tycker verkligen om oss:). Mi Stor för min så vet ni det:). Men jag älskar den tös jätte mycket:). Ja jag är glad att jag har Denna killen som jag har:). Han är verkligen guldvärd allt. Min älskade ♥  Jag skulle aldrig vilja vara utan honom♥. Japp idag har vi bara tagit det jätte lugnt en seg helg men mycket gjort:). Jag har ju sovit länge dom två sista dagarna sent uppe.  Sen så har jag suttit vid denna dumma laptopen som hänger sig från och till. Bara håll ut den har ju snart gjort sitt. Men jag skulle aldrig kunna vara utan den tyvärr. Jag känner mig så fri att ha en egen dator:) framför allt när jag är hemma hos mamma och dom så är det en frihet för får knappt sitta vid deras dator ju. Så jag använder hellre min när jag är där. Som sagt till helgen ska jag till mamma och dom för på måndag är det operation för mig. Sen på torsdag ska jag med mamma på en målar kurs ska bli super kul o få måla lite :). Japp skola i morgon som ska bli kul o se vad dom säger om min frilla den är ju hur kort som helst:). Jag är glad att jag gjorde det :). Men snart är det mat ska bli super gott:). Fläskfile med potatis och brunsås ( min sås) Jag gjorde den helt själv:). Älskling ska äta hamburgare. Kan ju säga att jag är rätt trött på det nu:). Men nu är bloggen uppdatera super nice:)♥ Ha det så bra så länge :)

Inga kommentarer: