2011-04-10

Japp får ta igen bloggandet lite :P

Grattis till min Älskling idag♥ Blir 22 år♥Älskar dig bebi♥

Jag saknar mitt blonda hår kanske ska bli blond eller brun?


Saknar mitt blonda hår ibland:( Vill färga det igen:)♥

Funderar lite på olika saker och ting. ♥

Olika bilder som jag tycker är super snygga:)♥


























Skulle vilja ha blommor på Älsklings rum men får ej plats men dessa fina blommorna fick jag förra året av baby har inte fått så många sen:). Ibland vill jag flytta till egen lägenhet så man kan göra saker själv och inte känna sig instängd :),Men japp hoppas på det bästa med prao och så vidare. Kanske blir på Babyproffs så väldigt lovande ut så ska göra mitt bästa och kanske får sommar jobb där:) tackar inte fröken Nilsson nej till. Jag försöker att uppdatera mig så mycket jag kan men har inget roliga bilder. Ingen kamera som jag kan fota med. Använda älsklings kamera känner jag inte förr. Egen kamera vill jag ha och så man kan ha bilderna på sin egen dator och inte behöver ta av älskling hela tiden.. Men det får jag göra så länge jag inte har egen kamera. Japp har lite att göra denna vecka korpen på tisdag jag får ju hoppas att bebi kör mig dit. Sen träning på Torsdag kanske åker ditt får se vad jag känner för:). Skola hela veckan sen får man pengar då är det att betala räkningar och så:) Sen så fixar allt annat:) Men nu är bloggen uppdatera och ni vet att jag lever hehe. Ska försöka uppdatera mig mer:)

Inga kommentarer: