2011-04-21

God natt haft en härlig dag♥

Japp har ju inte skrivit så mycket mer än lagt upp bild och så:) Men igår så var jag på väla med en underbar vän och hennes son och en till:). Åt en bakad potatis till frukost sen så gick jag till frisören:) Hon som klippte mig var sjukt duktig:). Kommer gå ditt fler gånger. För första gången i mitt liv så har jag jätte kort och som en härlig frisyr :). Den är kort där bak sen långt där fram:). Kom hem till älskling  Och hans mor och far fick se det dom blev paffa :) Men dom gillade det så jag är nöjd:). Älskling är inte van vid att se det så kort hehe:) Men blir en blondering när jag har lite pengar över:). Då ska jag får hjälp av en god vän:). Jag har haft ett helvete bra lov:) Som slutar på måndag i nästa vecka:). Japp då är det så mycket man har gjort och ska göra. I nästa vecka så ska man till tandis för jag gnislar tänder och på  torsdag ska jag ringa till sjukan och få en tid till operation. Och samma dag så ska jag träffa mamma och följa med henne på målning se om det är kul:P Hehe men det hoppas jag för jag tycker det är kul och måla och så:). Sen så blir det inte så mycket gjort. Helgen befinner jag mig hos mamma för hon ska köra mig på måndag till Ängelholm.Men hem får jag lösa då:). Japp jag har nog inte uppdaterat så mycket på så länge men jag ska kanske börja med det :). För det är så underbart att få skriva några rader eller två;P Inte ofta man får prata av sig utan man skriver det istället. Japp det är ju inte så många dagar kvar tills det är 2 år sen man miste min systerdotter i en trafik olycka:/ Usch att tiden har sprungit iväg så fort. För två år sen så fanns du med oss.Lekte med oss sprang med oss bussade och allt annat:). Jag saknar dig jätte mycket det ska du veta. Hoppas du har många vänner uppe i himlen.♥. Jag vill verkligen ha hem dig men det kommer jag aldrig att få:( Så hemskt att veta att man har mist nån man verkligen ÄLSKAR jätte mycket:(. När jag miste dig då kunde jag vara själv många dagar och timmar. Men sen efter nån månad eller år då kan jag inte vara ensam för jag tänker på dig:(. Jag vägrar att sitta ensam och bo själv. Men nån dag då ska jag verkligen klara det:). Men som sagt jag saknar och älskar dig. Lär att skriva om dig fler gånger om dagar och år:/. Men nu ska jag göra annat och stänga ner kanske bara ligga och krama om min underbara kille♥. Älskar honom jätte mycket♥ 1 år och 1 månad tillsammans ♥. Tiden går så fort när man har det så mysigt ihop♥. Men det var allt för idag natti natt och sov gott♥♥

Inga kommentarer: