2011-04-26

God dag:)

Japp idag så ska man inte till stan för att gå till Tandis :). Sen till någon affär med hårfärg så man kan fixa det i morgon efter skolan:P Japp idag har det varit rent helvete ont i magen har jag haft och massa skit:(. Men ska försöka gå till skolan i morgon. För det måste jag göra. Jag ska ta bussen vid 13:30 nåt eller kvart i så ska röra på mig snart:). Först borsta tänderna. Jag ska färga håret blond med hjälp av en vän till mig:). Var ju ett bra tag sen jag färgade håret så måste fixa det nu:) Annars får jag panik:(. Men som sagt ska ej vara med Älskling i helgen känns redan så jävla surt att vara utan honom:(. Blir heller inget stan som vi brukar göra. Jag får väl se om min helg blir så bra som jag tror att den ej kommer bli. Men som sagt måste vara hos mamma och dom för har ju lovar dom det. Annars hade jag åkt dit på söndag men nu blir det som det blir. Japp nu ska jag gå. Ha det fin fint:)

Inga kommentarer: