2011-04-22

God morgon

                      God morgon:)<3. Vaknade för en liten stund sen:) . Snart ska man in i duschen. Sen äta eller försöka äta lite frukost :). Men först ska jag fixa lite :). Sen blir det mot Värnamo:). Och sen Elmia med den bästa<3 Träffa en annan st ägare där uppe i Värnamo också:). Sen blir det vidare. Så hoppas jag på att få träffa Min Tidaholms tös<3 Håller tummar och tår för det:)<3 Så ha det så bra alla glada <3:) Ha en riktigt glad påsk en skön dag i solen:) Japp alltid lika glad och pigg:) eller inte :P hehe men nu ska jag springa in i duschen :) sminka mig idag hoppas jag blir snygg:). japp jag vet inte när jag skriver senare för det funkar inte ur min cp mobil tyvärr:(. Men ha det gott alla glada :) och så höres vi senare :)













Inga kommentarer: