2011-04-19

Min Mamma♥

Ja min mamma kan vara den som är både underbar och dum♥ Men innerst inne så älskar man henne ändå. Japp idag så var jag med mamma vi var och fikade och så:). Att vi bråkar så mycket som vi gör är jobbigt:(. Vill ha tillbaka tiden då jag och mamma bodde i Västra-Karup då hade vi det bra bara jag och hon och Chico:). Men japp får väl acceptera att hon har en annan i sitt liv nu:(.  Jag vill verkligen att hon ska vet att jag verkligen ÄLSKAR henne♥. Men ska inte klaga idag har vi hunnit med mycket bakat socker kaka klippt gräset laggat mat sen lämnat mig i laröd sen varit och fikat :). Super mysig dag♥. I morgon väntar nya äventyr så ska snart lägga mig upp tidigt och iväg vid 09:00 för att hinna med tåget 09:45 ifrån Helsingborg till Ängelholm sen buss till Förslöv där jag ska träffa pappa en snabbis sen till Anki och Berne ♥ Lov ♥ så det är min dag och kväll:)  Torsdag blir det klippning ska bli super kul att klippa mig:):) Nu vet ni läget alla♥

Inga kommentarer: