2011-01-03

Emma

Jag mins fortfarande den hemska olyckan:/ Fast det  har gått 1 år och 7 månader:/ Mins när min mamma skrek och sa dina två bokstäver mm i ditt namn:( Emma varför var du med varför ? Kunde du inte ha stannat hemma så hade jag aldrig mist dig min ängel♥. Jag är så enorm ensam  i mitt hjärta♥ Du borde ha varit här nu om inte den dumma lastbilen kom eller den dumma korsningen :( Usch fy fan för det. Jag vill ha dig tillbaka men jag vet att jag aldrig får det:/. Men som sagt du är alltid i våra hjärtan eller rättare sagt i mitt hjärta gumman♥. Jag ska aldrig glömma dig mitt hjärta:/ Men som sagt vi har alla fina minnen tillsammans och dom försvinner aldrig ifrån mig♥. Jag skriver detta för att jag är väldig låst inom mig kan inte prata med nån om detta:/. Så typiskt att ingen lyssnar eller förstår en i detta:/ Önskar man kunde prata med nån som har varit med om samma sak men inte det inte:/♥
Emma Sara Paulina Jonzon♥ Du är den jag älskar mest av allt. Jag ska aldrig sluta Älska dig du är mitt allt och min underbara Ängel♥. Vill krama dig och pussa dig verkligen göra det nu♥. Så länge sen du var hos oss 1 år och 7 månader sen du var hos oss och du frågade om du var tjock men det var du inte för du var en small o fin tjej. Du skulle aldrig ha slutat lyssna på dom som sa det till dig gumman♥ Jag önskar jag kunde göra nåt. Men jag sa till dig att du är inte tjock du är small o en fin tjej. Du var så underbar att va med man var alltid glad när man kom du skrek mitt namn Josse sen kom syrran din efter och oxå skrek Josse. Men som sagt nu kommer ingen flicka ut springande och skriker mitt namn utan hon möter mig i dörren och bara springer iväg:). Men ja det roligaste var att hon kom på julafton då kom hon fram till mig och sa Josse kom och de har en hemlighet på rummet :) Hon har fått nya saker plus en tv med dvd på rummet :) Hon var så lycklig över det. Önskar du kunde se det min gullunge♥.
Jag är inte så lycklig alls om detta:( Fy så hemskt när detta hände det bara rann ur mig:( Fy det är verkligen tufft att vara utan dig min trollunge♥. Men livet gå vidare och jag kommer alltid att sakna dig♥. Du har två små underbara syskon :) Jag är verkligen glad att dom finns snart så är det liv i luckan för då börjar Max att bråka med Sofie♥ Hehe Men nu min troll unge nu har jag skrivit klart här om dig♥ Hoppas du verkligen är lycklig i himlen♥♥ Älskar & Saknar Dig Gumman♥ Du är Mosters Ängel♥♥♥

Inga kommentarer: