2011-01-29

Stor besvikelse ifrån min egen familj:( asså fram för allt min syster. Får aldrig några bilder på Sofie eller Max. Sen så träffas vi aldrig så hinner inte se dom förrän han är 1 år. Sen så är det folk som kommer förre mig. Jag blir så ledsen:(. Bara av att tänka på det gör ont i mitt hjärta vi håller på att glida ifrån varandra:(. Snälla nån ska jag verkligen mista fler människor i mitt liv som jag älskar?. Nej det ska jag inte:( Jag orkar inte mer jag vill verkligen ha det som det var när Emma levde:( men kommer aldrig att bli så:'( det gör så ont i mitt hjärta när det blir så här:(. Snälla kan ingen in se att jag mår dåligt lider varje dag av att veta att jag inte får träffa mina syskonbarn:'(. Jag vill inte ha det så här jag är trött på det:/ Att bli behandlad som skit är det värsta jag vet:(.

Inga kommentarer: