2010-12-29

God dag:)

Äter choklad ser på film eller ja killen o hans bror ser film jag kollar datorn:) Jag blev rastlös så jag orkade inte se den. Ja tyvärr så har det inte hänt så mycket dom senaste månaderna. Jag har väl mer tagit det lugnt och försöker bli återställd efter operation och så vidare. Magen är helt fin men naveln vill inte bli helt läkt än men det kommer för den kliar som bara den nu:). Japp så har jag ju varit och firat jul hos min syster med mamma &hennes sambo och systers familj. Var super mysigt. Sen så åkte jag och mina två brödrar till min farmor och firade jul där med pappa och hans bror ( min farbror). Sen fick jag skjuts av min bror hem till Älskling. Där fick jag lite julklappar:). Japp det har jag gjort dom senaste dagarna är att jag var hos vårdcentralen i måndags sen i tisdag oxå. Nu idag så har jag sovit gott var det  tills grannen spelade musik som bara den:@

Inga kommentarer: