2011-01-31

Godmorgon/ god eftermiddag:). Ja då har man vaknat sovit några timmar. Jag ska börja läsa lite i min bok som jag har tagit hem ifrån skolan:). men får börja senare nu orkar jag inte. Är hungrig som bara den:(. Men jaja sånt är livet. Snart ny månad och allt då är det inte många månader kvar tills man blir 20 typ en då:) men usch blir inte som förr tyvärr :(. Tomt utan min Älskade Ängel. Och att va hemma för dom jobbar och vi kan inte fira mitt i veckan. Så jag hoppas att det blir bättre när det väl blir den dagen:). Ja och så har Min lilla söta Ängel varit ifrån oss i 1 år och 9 månader. Önskar hon var hos oss<3. Jag vill inte ha en födelsedag utan dig men får ju ha det tyvärr:/. Och så närmar det sig 1 år mellan mig och älskling:) Fast ja det är ju nån månad kvar ju:) nej nu har jag skrivit klart här:) Ja som jag sa innan så är det jag i min gamla frisyr som jag saknar trivdes bra i det:). Så blir att fixa det så igen nån gång:). Måste fixa frillan snart igen:). Men ja måste komma igång med skolan och så. Annars så blir alla sura:). Men nu har jag bloggat igen:) börjar få kläm på det här nu:) hehe. Tyvärr så får jag inte lägga upp bilder på mina syskonbarn ja får ju acceptera det . Men som sagt kanske inte så roligt men får ju lyssna på min syster. Jag är trött och sliten ska mysa med Älskling snart:) ♥. Japp jag är inte den perfekta i världen och ja jag kanske ställer till det ofta men sånt är livet då:)

Inga kommentarer: