2011-01-12

:)

Super mysig dag idag:) jag har aldrig mått bra som jag har gjort idag. Min rygg den gör ont men får väl fixa det:). Men måste tacka Michelle & Jonathan för ett trevligt besök:) Sen får jag tacka Frida för trevligt sällskap på tåget:). Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att få min skönhet sömn som jag bara längtar efter:). Skola imorgon och så:) Men japp jag är lycklig idag. Vi måste träffas igen Frida & Michelle:). Frida var iväg på sitt håll men vi satte in rätt tajmning på att vi skulle åka samma tåg både dit och hem:) Hur nice som helst:). Jag ska aldrig mer åka till Perstorp:P Hittar ju inte där alls:) Inte ens till Ica butiken haha:) Men fick hjälp med det:). Gud Caspian är så underbar söt:) Tyvärr så kommer det inte upp bild för jag lovade Michelle det:)♥ Jag ska iväg  på mitt håll i morgon oxå. Bowling vill dit och säga hej och ha det mysigt än att sitta här och dega medan Älskling♥ är på väg på sitt håll så då kan jag ju passa på så mycket jag orkar:). Måste börja sköta skolan och så:) Usch dumma mig som inte gör det. Men ja det var väl allt för mig idag
Jag saknar min Älskade systerdotter Emma Jonzon oxå. Tiden har bara runnit iväg:( Du har nu varit död i 1 år och 8 månader:/ Varför ska det vara så hemskt när du är borta.:( saknar och älskar dig min Älskade systerdotter♥. Snart åker min bror upp till skolan så man lär att sakna honom oxå:(. Trist att ha honom så lååååååångt borta:( tufft att ha det så. Nej nu måste jag verkligen sova börjar bli trött i ögonen:) 
God natt alla mina bloggisar:)

Inga kommentarer: