2011-01-11

God natt

Ja jag måste sova nu för jag ska till skolan i morgon:). Sen ska man ta Tåget till Perstorp för att träffa en gammal vän:). Ska bli kul var ju inte igår vi var och hade det så jävla trevligt:). Så blir att krypa ner och sova snart:). Men först ska jag bädda sängen sen drar jag ner Älskling oxå så vi båda två somnar tillsammans:) Såg toy story 3i natt men lilla jag somnade för jag var trött mådde ej bra:/ Så blev att sova. Men som sagt jag är trött idag med. Jag vaknade runt 15:00-16:30 nåt mins ej tiden. Men det var skönt att  sova. Det behövde jag verkligen för så trött jag var svårt att hålla mig vaken:) Älsk försökte men han lyckades  inte så bra med det hehe♥ Jag älskar dig älskling♥ Vad skulle jag ha gjort utan dig♥_♥ Jag ♥ Mattias = Sant♥ 15/3-10 vårt datum baby♥♥♥

Inga kommentarer: