2010-05-10








Nu blir det sängen och ska mysa med pojken:). Ska få han ifrån Xbox 360:) hihi . Jaja god natt alla glada och friska människor:). Själv är man sjuk tyvärr skolan blir det inte i morgon eller på onsdag. Går hellre en hel vecka än 1 dag på hela veckan.:) Love you my bby ♥.

Jag saknar min underbara systerdotter:(.Emma Jonzon ♥. Älskar dig mer än allt annat min lilla ängel .Du lämnade oss tidigt :/ jobbigt värre. 1 år och 6 dagar sen nu:/. Kom tillbaka min ängel ♥. Jobbig tid har varit men kommer bli fler gånger. Men får ej glömma lilla Sofie som blir stora syster snart:P . Då blir hon ju stor :). Älskar den tös jätte mycket . Synd att vi inte träffas så ofta som jag vill att vi ska träffas. ♥.

Men nu är det sista gången jag säger god natt för nu orkar jag inte skriva mer.

Som sagt är inte den bästa på att blogga har inte blivit så mycket nu. Håller på att bli sjuk har varit lite hängig. Blev det igår så jobbigt. Men jaja får tänka framåt frisören på torsdag och sen bröllop på lördag så det är full rulle på denna helg.


Inga kommentarer: