2010-05-01

Lördag

15/3-10 blev det vi älskling. Vårt datum nu och för all framtid hoppas jag. Mitt hjärta du är underbar du ställer upp för en i alla situationer det tycker jag är det bästa med dej. Har inte älskat nån lika mycket som jag gör med dej älskling. Josefin Nilsson älskar sin Mattias Brandt.




Min ängel du försvann ifrån oss:(. tiden har gått fort sen du blev min ängel. Varför är min fråga men den frågan kommer jag ställa en idag.:(. Tyvärr finns det inget att göra men vill bara ha dej tillbaka:). 4 maj 2009 blev du min ängel. 4 maj 2010 har det gått 1 år sen:(. R.I.P min fina och underbara sötiz. Emma du e mitt allt du tog med en bit av mitt hjärta upp till himlen för det var din bit och den kommer du att ha kvar.






Nice bild ifrån tvättningen jag fick in på min iphone:D.









Älskling jag älskar dej jätte mycket:). Vad finns utan dej bajbe. Jag vill verkligen inte bli av med dej fan om jag blir det då kommer det bli stora tårar som bara kommer att rinna och det vill jag inte göra. Och jag orkar inte mista fler folk räcker jag har mist min ängel som jag saknar mer än allt:(. Mitt hjärta är redan förstört för det:(. Men du gjorde det helt ingen men fattas en bit av det men den biten kommer att fattas i många år nu:(.

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Det var de minsta jag kunde göra det vet du om Älskling :) Och jag kommer inte lämna dig finns ingen anledning att göra det ju trivs som bara den med dig Älskling <3 Jag kan inte tänka mig hur det känns mer än att jag kan beklaga och försöka stöta dig inget mer än så precis får jag inte varit med om det.Kyss