2010-05-17

Då blir det sängen nu så man orkar med skolan i mon. Ska bara se till så jag får med mig allt. Palla gympan men måste gå men jag bryr mig inte om den för hatar ute gympa. Inte min starka sida precis. Men får se hur det är med skallen oxå i mon har sjukt ont men ska inte bli hemma för det. Jag ska iallfall ta det lugnt nu och försöka koppla av fast det är mycket i mina tankar just nu.:(. Mycket bråk med min pappa på senaste tiden det gör mig inte glad precis. Han är inte sig själv vad ska man göra åt saken? jag som alltid har varit så bra kontakt med pappa men det har förändrats nu så då får man vara nöjd med det folk som älskar mej. Ja men det jag verkligen stör mig på är att jag ofta får ont i huvudet hatar verkligen det:/. Vad ska jag ta mig till. Men ska försöka få älskling ifrån xbox 360 så man får mysa och umgås med han lite. För han sover när jag åker till skolan eller så jobbar han när jag kommer hem:/. Men jaja får gå. Vi träffas ju mellan 18.00 sen fram till 06.45. Men det funkar det oxå. Jag är sjukt glad att jag träffade min grabb hade jag inte träffat han så hade jag varit singel än i dag. Men haha det är jag inte längre UPPTAGEN brud nu:P. Jag ska aldrig glömma första gången vi pratades 18 februari :P tror det var första gången men mins inte:). Men iallafall nu sitter jag här i ditt rum och bara njuter av det:D Älskar dej pojken min♥. God natt folket nu tycker jag att jag har skrivit bra. Man måste uppdatera sig här oxå fast det inte är många som kollar. Men i alla fall så funkar det. Men nu blir det sängen Natti Natti

Inga kommentarer: