2010-05-16

:(



Att sitta i kyrkan var mysigt men samtidigt jobbigt:/. Att försöka hålla inne tårarna var jobbigt men det gick. Jag förstår att jag inte har det lätt alltid men jag har fan alltid det svårt:/. Bråkar man inte med sin mamma så är det sin pappa känns som om ingen tycker om mig längre i min familj:(. Som dom sa att jag är ett missfoster som inte var på tänkt ens:(. Mina syskon ångrar att jag kom till världen:/. Men jaja var ju inte det jag skulle skriva men så är det:/. Är inte samma person som förr jag är en person med ett sönder hjärta men samtidigt helt:/:). Jag har mist folk efter folk:(. Var det inte min älskade systerdotter så är det vänner:/. Ibland är jag trött på mitt liv men jag visar inte det tyvärr. Men försöker vara stark för min pojkväns och systerdotters skulle hade jag inte haft Sofie så hade jag inte varit en person med glöd:). Men det är jag inte nu heller med allt bråk vi har i vår familj:/. Ni tror att jag har det bra men knappast om man bor och trivs hos sin pojkvän här är man accepterad som man är och dom tycker om mig och det uppskattas jag av:). Jag har kommit in i en underbar familj jag säger bara en sak har aldrig trivs så bra som jag gör här. Älskar verkligen min pojkvän och hans familj det kanske är ett starkt ord men jag är bara ärlig:). Men ja då vet ni lite hur det ligger till. Men innerst inne så älskar jag min mamma men ofta så är det jobbigt:(. Men när vi städade rummet så var det underbart tsm med henne den tiden glömmer jag inte att umgås med mamma ensam är en känsla som gör mig glad:). Jag har inte så många vänner:(. Tycker jag mister vänner som jag mister annat:(. Men ska berätta om min uppväxt den har inte varit den bästa tyvärr:/. Jag har bott i Västra-Karup hela mitt liv och det saknar jag jätte mycket fast jag inte hade så många vänner där i heller tyvärr. Plus i skolan låg jag alltid efter men det var bara för jag hade det svårt att koncentrera mig och jag var rätt mobbad där med så jag känner att jag inte har haft en bra uppväxt. Men så skulle jag konfirmera mig i Västra-Karup men så det gick inte som jag ville tyvärr. Dom var inte snälla mot mig så jag bytade till Förslöv. Där gick det bättre. Men ja så jag har ju flyttat en hel det oxå.

Inga kommentarer: