2010-05-20

Det är en stor saknad av att du lämnade oss.. Jag mins varje stund du var med mig sen du var bebis♥. Mins den gång du somnade i min famn det var det underbaraste du har gjort♥ Kommer alltid ha dej i mina tankar och kommer alltid att älska dej min underbara systerdotter♥ Är stark o glad för din skull men ibland går det åt helvete men vad gör man? Lever livet som förr eller försöker få nytt liv?? Du kom till jorden den 11/10-02 och lämnade oss i sorg och saknad den 4/5-09. Du var min sol stråle du och du sa alltid att dom hade sagt på din skola att du var tjock men hjärtat du var inte tjock o du var smal o fin♥ Älskar verkligen dej jätte mkt men vad ska jag göra? Min älskade Emma du är vår ängel o där kommer du alltid att vara♥ Moster älskar dej nu och för alltid♥. Hjärtat du är den jag saknar mest av alla på denna jord:(. Jag kan ej fatta fortfarande att du är borta. Men du har ju varit det nu i 1 år 16 dagar nu:8. Tiden har sprungit iväg:(. Men du ska veta att moster är lycklig nu för jag har hittat världens underbaraste pojkvän♥. jag vet att jag e nån skönhet eller så om du lämnar mej ja det väl förstå vad har jag att ge dej som ingen annan har jag är ingen särskild aldrig sluta älska dej du e allt jag har o allt jag ber om hoppas tro o du vill att du ska hålla fast vid mej som du är där för mig som är där för dej. Jaja nu orkar jag inte mer:). det var hälften av låten som jag lyssnar på nu:P Hanna och Osses favorit låt:)

Inga kommentarer: