2010-05-05

Älskar dej älskling♥. Jag ska verkligen lägga mig igen är sjuk trött:).Jag saknar min bebo som är på jobbet. Men han slutar snart:). Jag har aldrig älskat nån så mycket som dej älskling♥. Men åker hem i morgon tyvärr kommer vara tomt utan bajbe♥. Han ska se stcc men det är han intresserad av så jag låter han. Men jag orkar egentligen inte vara hemma men det får gå för denna gången.:(. Och så har jag fått mitt jobb schema känns som om man inte kommer att träffa min pojkvän alls i sommar fan oxå:(. Jag vill verkligen va med han(: . Ja nu har jag skrivit men orkar inte mer:).

Josefin Nilsson

Mattias Brandt

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Vi ses snart igen men jag hänger med på vad du menar du har bott hemma hos mig nu i över 1 Månad om inte mer snart hehe och så klart du är van att ha mig vid din sida hehe Kyss Älskar dig Josefin ♥