2015-02-19

Tjabba:)

Japp snart helg o den kommer med storm steg :) händer inte så mycket i helgen. mer än ta det lugnt och packa till måndag :). Handla lite också. så man får mat hem :) hehe. jag har många tankar i huvudet men dom håller jag för mej själv för vissa kan läsa min blogg så blir dom lite sura :D som sagt igår hade vi en bra eftermiddag :) var trevligt att umgås med Marcus :) nu sitter man vid datorn o inte gör ett piss. tar det lugnt o försöka sluta tänka så jävla mycket på saker som man inte vill tänka på :). Jaja försvinner väl med tiden dessa tankar :). Jag har inte så mycket att skriva om :) så får det vara istället :). men att få ner lite är ju bra men att ha så kort inlägg är inte likt mej :). vill att min önska blir uppfylld så jag har något att sträva efter ;) jag hoppas att jag kommer in till sundsgården :). Men ja nog om detta ha det så bra

Inga kommentarer: