2015-02-18

God morgn

Jaha då är man vaken :) eller ja för en halvtimme sen :) ätit frukost o bara tagit det lugnt och skrivit in räkningar till i morgon. Önskar jag hade ett jobb. Kan bara hålla tummarna att jag får det 3 månaders jobbet på sjukhuset kan inte mer än bli glad om jag får det. för då får man in lite pengar :) . Nu ska man snart ta på sej linne o så. sen blir det nog att hitta på något med gubben. Japp i helgen blir det mys med gubben så man kan få lite tid innan man ska iväg. Jag kommer sakna honom men kan va skönt o va ifrån varandra lite också. Ja sen ska jag försöka va glad för det jag har i mitt liv. 3 fina syskonbarn o 4 fina syskon som jag älskar och en underbar kille som betyder jättemycket för mej. Jag är lycklig lottad som har fått en sån fin familj. jag älskar min mamma jättemycket hon finns är där alltid för mej när jag mår dåligt. Jag har ett bra liv efter allt som har hänt mej. Jag kommer alltid bära med mej i mitt hjärta både pappa och Emma dom finns alltid för mej. Min fina änglar. Att tiden springer iväg är helt ofattbart. För 6 år sen så var du vid liv Emma kan ej fatta att 6 år har gått snart sen du blev en ängel. finaste tösen som va den som var smart o väldigt duktig i det mesta. Kunde ju mer än moster kunde:). Lite pinsamt det :) hehe. Pappa du har varit en ängel i 4 år snart fattar inte vart tiden tar vägen. Allt på en  gång. har börjat uppdatera denna bloggen istället för jag trivs bättre med denna än min andra på nattstad. så blir att jag har denna kvar o kan blicka bakåt o läsa lite. Står mycket om min fina pappa o mina älskade syskonbarn. kan ej fatta att jag har så fina syskonbarn både Max och Sofie och så klart lilla nytillskottet John som föddes förra året den 1 december. jag älskar er att få va er moster är det bästa som finns för mej. Nej nu ska jag sluta skriva o komma igång o göra annat :) haha ha en bra dag alla puss på er

Inga kommentarer: