2015-02-27

Hemma igen :)

Då är man hemma igen :D efter att ha varit iväg en hel vecka i förslöv super mysigt att va borta i en hel vecka men varit en stor saknad av mitt hjärta. men idag får jag äntligen träffa han igen :D vad ska man säga denna vecka gick fort. bowling i  måndags sen efter det åkte vi till Anki i förslöv o mös där. Tisdagen så bakade vi o hade oss.:D på onsdag så var det nog inte så mycket gjort inte mer än att vi bakade lite då också. sen i går så åkte vi till min gamla hem by lilla Västra-Karup och träffade en kompis till familjen. och jag överraskade Anki med en radiokaka som hon blev jätteglad för :D sen så åt vi det på kvällen :D. Och tog det lugnt. idag så städade vi och fixade hemma hos Anki. Sen så körde mamma hem mej så har jag hunnit och tvätta på maskiner tvätt :D snart blir det sen mat för att älskling jobbar ;D men är hemma snart :) som jag har saknat honom. men att få sova i hans famn igen ska bli super skönt.. min finaste älskling jag älskar honom över hela mitt hjärta. jag är så lycklig med honom. han är klippan i mitt liv. Glöm aldrig det baby. nä nu ska jag ut i köket och kolla och duka fram så det e framme tills han e inne :D . ha en bra fredag alla. i morgon så ska jag mysa extra mycket med mitt hjärta. sen så ska han iväg. men jag kommer mysa extra mycket idag med honom.. så nu ska jag sluta babbla här och göra annat :D kanske ska stänga av datorn och inte sitta här när han kommer hem. Tack fina mamma och Anki för en trevlig vecka. Jag älskar dej mamma jättemycket var super mysigt och få va med dej och Anki denna veckan. Puss o kram på er alla. Ja just det och i onsdag så grillade vi korv super gott :D ja jag fick en ide på att göra det. och i går så grillade vi kött :D Super gott man längtar till sommaren :)

Inga kommentarer: