2012-03-06

Saknar

Att sakna någon som gör en glad är fan jobbigt :( <3 Som Jennys Astrid :) hon var först väldigt blyg ville ej va hos mig och så:) Men sen när jag träffade henne några gånger då blev hon allt mer van vid det och då försvann blygheten:) Då blev det massor med bus och lekar och mycket mer :) . Att sakna henne är jobbigt men jag vet ju vart tösa biten finns:). Astrid är en tjej som allt har ett leende på läpparna :) Förutom när hon blir trött då brukar där sitta ett liten sur min där:). hihi. Ja som sagt hon har ett plats i mitt hjärta och där kommer hon stanna:). allt kul när hon började prata så smått då hon hörde att Alla i hennes närhet kallade mig för Jozzan. Då hörde Jenny att hon sa ozzan eller något sånt mysigt :). Ja hoppas att jag får träffa henne snart och hennes lillebror Alfred så man får se hur den lilla pojken ser ut :). Har träffat Astrid en gång i detta året tror jag :) men då blev hon glad kunde inte släppa taget nästan:). Då var det mycket mys i soffan :)<3 hihi. Ja men nu har jag väl balat klart här inne då om att sakna någon :) <3 saknar många men det kan jag inte tjata om hur ofta som helst. dom är  i mina tankar och där ska dom stanna<3

Inga kommentarer: