2012-03-06

Pappa♥

Kan ej fatta att månaderna har flugit iväg :( saknaden av dig är verkligen jobbig och svår:(. Jag önskar att jag fick träffa dig igen:( glömmer inte dagen fy hatar den verkligen:(. att mista sin bästa vän & pappa är hemskt :(. Finns verkligen ett tungt och jobbigt sorg framför mig fortfarande. men det är inte bara till att slänga i papperskorgen och gå vidare som alla andra gör. Sen att prata det funkar inte för mig längre. För ingen kan hjälpa en så man mår bättre ingen kan ta bort sorg eller saknad av något. Att ha mist 2 man älskar över hela sitt hjärta är fan inte lätt. En efter en lämnar mig:( Var det inte min älskade systerdotter  så är det min pappa::(♥ Och Berne med. Men jag fattar inte att allt bara är så jobbigt. Men ja att folk säger att dom förstår det kan man inte sätta sig in på för dom förstår inte :(. Hatar när folk säger det. Jag förstår dig. Nej ni förstår inte. Utan dom som har varit med om det förstår men inte ni andra så sluta säg det bara. Det är ingen tröst om ni förstår det . Att det har gått nästan 3 år sen Emma omkom är hemskt. Fattar inte att min egna systerdotter som jag fick hålla första gången i mitt liv 2002 är borta :( och att jag mins hennes första ord och allt. det sitter långt bak i bakhuvudet :(♥. Och där ska det stanna♥. Sen att min pappa har varit borta i snart 1 år är också hemskt :( Varför ska tiden gå så fort?:( hatar det :(♥ Kom hem igen så vi kan busa och skratta tillsammans pappa ♥ Och Emma du med ♥ Moster finaste ängel i himlen♥ Ta hand om er nu ♥ Älskar er jätte mycket ♥

Inga kommentarer: