2012-03-13

Furuboda folkhögskola























 Då sitter man i furuboda folkhögskola:). Kom i söndags då lämnade mamma och roine mig:). sen så packade jag upp på rummet och fixade lite :) sen gick vi och åt mat i matsalen:). Sen gick jag och några till ut och gick till strandstugan där tog jag några foto som jag gillade :) Man såg stenshuvud det var riktigt nice att man kunde se det :). Sen så har jag blivit dålig med hosta och feber och snörvlar som en gris:P haha . Men som sagt det har varit bra dagar fast jag har legat och vilat mig för det mesta på rummet :). Igår hade jag samhällskunskap på morgonen sen så hade vi it-kurs sen hade vi gympa efter maten men då fick jag gå och lägga mig för då mådde jag dåligt :(. Sen så blev jag väckt vid 17:00 då var det dags för kvällsmat :). sen så gick jag tillbaka till rummet igen:). Idag så hade vi språkkurs eller vad det hete :) Där fick vi läsa och skriva om det . Sen efter rasten hade jag Matte men fick gå en halvtimme innan för jag mådde ej bra då fick jag vila till svenskan som började vid 14:00 och det var ju lätt så jag var ju klara förre dom flesta där inne:) Ja svenska är en kurs jag tycker om :). Älskar att skriva och läsa och så ju :) så inga problem med den:) Nu sitter jag  i rummet och fryser och mår piss :(. ska nog hoppa in i duschen bara för att få upp värmen på kroppen. Ja febern sitter i ännu den försvinner inte. Jo om jag tar panodil och så:). Läkaren har skrivit ut hostmedicin till mig som jag ska hämta ut på fredag. Sen så lämnade jag in min mobil på lagning då fick jag ut en ny och den är i butiken så den hämtar jag på fredag den med :). Ja snällt att få en ny ju:) hehe. Men nu har jag berättat lite om dagarna och så:). jag saknar dom där hemma det är så tråkigt att sitta själv men har valt det då jag är dålig:(. men ja nu tror jag inte jag har glömt något :D Ha en bra dag alla så höres vi <3

Inga kommentarer: