2012-03-01

1 mars reda

Oj redan förste mars oj mars månad herregud :) jag fyller år ju 3 veckor ju :P aaahhgg:P Ja hoppas på att födelsedagen blir bra :). Men man gör ju den till något bra så burka det bli bra:). men att månaderna flyger iväg så fort är hemskt. 2 år och 10 månader utan Min systerdotter<3 och 7 månader utan min pappa vart tar tiden vägen? ni var ju hos oss inte för så länge sen.:O såg ert skratt och allt sånt:(<3 Ja men som sagt tar studenten om 3 månader om man ska vara exakt :) haha. liksom jag är inte bered på detta:O jag ta studenten helt otroligt fattar inte att det har gått så fort:). Ja allvaret börjar ju snart med vuxen livet. jag vill inte. usch ja man ska ju göra allt på egen hand.:) då ska jag fan se till så jag har egen lägenhet och hund för det är fan det bästa man kan ha som sällskap:). men nu orkar jag inte babla mer utan ska sova och så:) Natti natt<3

Inga kommentarer: