2012-03-09

Fredag

Idag så var jag i skolan:) Roine hämtade mig på skolan snällt :). Sen på kvällen så åkte vi till mina syskonbarn och syster.<3 Mysigt  o va med dom:)<3 haha man ser ju vem Max tycker om :P konstigt :) jag bär honom hela tiden:) så fort jag kommer eller han kommer till oss så kommer han med armarna uppe i luften haha<3. Sen så var vi där :) Han började dra mig i byxorna och sen så drog han  i mitt linne ;) Då visade jag magen för honom:) han tittade konstig på min mage :) efter min operation så har magen blivit helt cp:P haha han knep mig i magen och gick med handen precis som om han hade något i den:): ja vi alla tre lekte tillsammans också:). Sen så körde max runt med sin bob car haha så kul att se för han jagade mig och körde på mig .:P haha:) fast med tröjan lärde jag honom haha sån buse han är :). Men när ska han börja gå själv när han ser mig :P haha ;) Han är ju 1 år ju och 9 månader :) haha han är inte dum o vet om att jag bär honom gärna :) men man lär få ont fast det skiter jag i:) allt för mina syskonbarn<3 Älskar dom <3  Men var en mycket trevlig kväll<3 God natt<3

Inga kommentarer: