2010-09-18

Till min ängel♥

1 år o 4 månader sen du lämnade denna fina jord. Jag saknar dig för varje dag som går och går. Alla minnen jag har kvar av dig glömmer jag aldrig. Det enda minnet jag mins mycket o älskar som mest var när du somnade i min famn när du var nyfödd. Helt underbart var det gumman♥. Du kommer alltid vara min ängel. 11/10-10 skulle du ha fyllt åtta år. Men det gör du i himlen. Du ska veta att jag kommer alltid att älska dig gumman♥. Du kommer alltid att vara älskad och saknad av oss alla♥. Hoppas du har det bra där uppe kan ej fatta att du är borta. Tiden har gått så fort och jag måste gå vidare men inte så lätt när man har svarta håll:(. Men dom syns inte på utsidan men insida är helt sönder efter du lämnade mig♥. Emma Jonzon varför stannade du inte hemma? För då hade vi haft dig vid liv nu:(♥ Men du gjorde inte det. Att höra Mamma din mormor gråta var jobbigt. Hörde knappt vad hon sa för hon var chockad:(. Men sen när jag hörde det då brast allt:(. Vi blev hämtade av polisen i Hyllinge. Då frågade jag om det var sant dom sa ja det är sant. Då trillade jag ihop på gatan :(. Sen på sjukhuset fick jag se dig. Du var så söt såg ut som om du sov där:(. Men det gjorde du inte:(. Sen skulle vi besöka din pappa men det var tufft så jag blev så ledsen att jag gick ut med en sköterska sen när vi skulle gå tillbaka så kom syrran ut o sa att jag skulle gå in igen för din pappa behövde det. Innan jag gick in då fick jag en kram av min syster som jag inte har fått innan:(. Dagen efter så gick jag till skolan o det var inte lätt men klarade det. Jag åkte hem vid 12.00 typ då blev jag hämtad av en kompis. ♥ Tack alla som har funnits vid min sida så länge tack för du håller ut min älskade kille♥♥♥
Emma Jonzon Jag älskar dig♥♥♥♥♥+

Inga kommentarer: