2010-09-05






1 År och 4 månader har gått sen du omkom min lilla ängel. Saknar dig jätte mycket♥ Kan ej fatta att du är borta ännu det kommer ta tid men kommer väl snart förstå det:(. Vill ha dig tillbaka gumman men kan ej få det:'(. Du var så fin o underbar när du fanns hos oss:). Du var alltid glad o var alltid glad när jag kom:). Det var stunder som jag verkligen njöt av när du kom till oss. Att du somnade i min famn när du var liten är ett stort minne för livet♥. Tror inte nån förstår min smärta inom bords för alla ser inte det. Jag döljer smärtan. 11/10-02 föddes du min lilla söta Emma 4/5-09 omkom du så 6 år fick vi ha dig vid liv men det tog hårt. 4/5-10 1 år sen har gått o det är nåt som har satt sina spår hos mig♥.>Åke Max Jonzon mycket fina namn. Men får ej glömma Sofie♥. Jag kommer alltid att älska alla mina syskon barn. Fast den ena är i himlen och dom andra två är på jorden♥. Är glad att jag har fått bättre kontakt med min syster igen det värmer mitt hjärta mycket♥. Älskar alla mina syskon och jag älskar mamma och pappa jätte mycket. Vad skulle jag ha gjort utan er?. ♥♥. Älskar min pojkvän med♥. Är glad att jag har honom hos mig dessa månader 5 månader & 3 veckor tiden går snabbt snart 6 månader tillsammans med honom♥♥♥.



Inga kommentarer: