2010-09-14

Nu är p-staven i min arm. Gick bra för att vara jag:D Hade underbara Alexandra med mig idag:D. Så nu blir det att vänta att klockan ska bli 18.15 så man kan spela korpen:). Sen hoppas jag på att min underbara pojkvän kommer idag. Älskar honom så mycket. Jag har sovit en stund skönt att sova när man gick upp 06.30 eller ännu tidigare för Alexandra smsade mig kl 06.15:). Så fick man gå upp o sätta på Emla salva så det inte gjorde ont:). Nu har man sätt hur det såg ut. Usch har fått blåmärke där. Nu fick jag ett nytt plåster som är mindre o bättre:). Snart mat hoppas jag ska bli gott fast är inte så jätte hungrig:D. Men jaja så är det. Längtar tills i morgon egentligen borde man köpa en fin blomma till min Älskling för vi har ju halv år i morgon:). Ja halv år det har gått fort. Men fler månader ska det blir med min underbara pojkvän:)♥♥♥ Jag är så glad att jag har dig vid mitt liv. Aldrig utan dig♥♥♥♥. Jag ska ta i mot min brors lägenhet när ett abonnemang är avstängt o sen flyttar man till en 1:a i Vejbystrand. Ska bli skönt att göra det:D. Är glad att jag verkligen har min bror o min pojkvän o Alexandra o många fler som inte visar att dom Älskar mig:(. Jag vill verkligen ha fler vänner men som det ser ut så är det inte så många:(:(♥♥. Jag o Alexandra har en dator eftermiddag så vi sitter i vårt uterum o sitter vid datorn:). Mycket trevligt ♥♥♥♥♥. Du e mitt allt Alexandra skulle aldrig vilja bråka med dig längre aldrig mer. Vi har bråkat en gång i våra liv så säger jag aldrig mer för det är det värsta i mitt liv. Jag ångrar att vi bråkade när vi gick på samma skola för jag var tillsammans med en idiot som gjorde så vi bråkade. Men nu är vi vänner o har umgås mycket nu o det är jag glad för♥♥♥ . Nu har jag bloggat igen mycket bra o trevligt att blogga bakom en egen dator:)

Inga kommentarer: