2010-09-02

Ja då har man träffat den underbaraste i mitt liv♥ Älskling du e den jag älskar mest av all♥. Hoppas vi ses i helgen skulle ha varit mysigt att sova ut med dig vid min sida♥ Fast jag vet att jag inte kan sova länge men nåt som jag vill är att ligga i din famn och bara mysa:D♥. Du är den som jag har i mitt hjärta hela tiden♥.Ja i morgon boende med skolan hur tråkigt som helst finns bara en ut väg är att inte åka dit eller gå ditt menar jag :). Fast jag vet att det blir skolk men jaja. Hon är inte helt frisk innan för pannbenet:D. haha. Asså man säger inte att jag blir utslängd sen får jag inte gå hur dumt som helst jag svär kommer gå nästan gång eller inte gå dit alls. Det har jag bestämt. Nu kommer min lilla söta Lucifer och är kelig. Men ja blir att sova snart. Upps hade läxa till i morgon men visste inte jag för jag var sjuk i tisdags så blev inte att jag fick nån förrän idag. En dag innan vi ska förhöras så nej gör ej läxan.♥♥♥ God natt folket sov gott♥♥♥

Inga kommentarer: