2010-09-04


Idag har jag varit hos Pappa & Farmor ett tag:). Var trevligt att träffa pappa igen. Och blev bjuden på Pannkakor gott gott var det. Har överfört bilder från mitt USB till min dator som jag tog ifrån pappas dator så hittade lite bilder på kickan min hund som blev avlivad den 15 april eller senare nån gång:(. Saknar henne enormt mycket♥♥. Har jätte ont i axeln skulle ha varit skönt med massage nu:).. Men ja vi får se vart kvällen leder hän. Som det ser ut nu så ska Älskling spela med sin bror så jag får ha det tråkigt vid datorn. Ja vi får ju se om vi drar ut ikväll men ser inte ut som det. Ja jag måste börja blogga mer för detta suger verkligen att blogga haha. Men ska försöka blogga lite på kvällen och berätta hur dagen har varit. På tisdag ska jag sätta i P- stav skit nervös är rädd för nålar så kommer säkert att gråta. Men ja hoppas det går fint ändå. Ska ha emla salva på armen. Men nu har jag berättat lite ju ses i morgon ha det gött♥♥♥

Inga kommentarer: