2010-04-30

R.I.P Emma Jonzon

Emma Jonzon du var mitt allt o nu är du en ängel. den 4 maj så tog gud dig tillbaka och det var inte meningen att det skulle hända.. Men vad gör man när det händer.. Det var någ meningen att jag skulle stanna hemma den dagen för mådde ej bra.. O så hör man mamma skrika jätte högt. Jag frågade mamma vad har hänt? Och hon sa nåt med dit namn så fick jag fråga igen så sa hon att du var död jag bara det kan inte vara sant. Så sa polisen klä på er så hämtar vi er där ni bor. så hämtade dom oss o så frågade jag igen om det var sant dom bara ja det e sant vi ska köra er till sjukhuset i helsingborg sjukhus. Så fick jag träffa syrran och Gatte peters bror. Så hade jag gjort en sak som jag inte fick göra ringa pappa o säga vad som hade hänt. Men vad gör man?? O så ringde jag en vän som jag pratade med mkt. Han bara beklagar. Men det bästa jag gjorde var att säga hejdå till dej o se dej på sjukhuset

Inga kommentarer: