2010-04-30

5 månader har gått

Emma jonzon du är vår ängel sen 5 månader tillbaka. Kan ej förstå att du har försvunnit men har börjat så smått att acceptera det. Men kan lugnt säga att det inte är lätt. Jag älskar verkligen dej gumman Fattar inte varför du försvann men du omkom i en tragisk olycka den 4 maj för 5 månader sen. Alla nära o kära o dina klass kompisar var på din begravning. Har aldrig varit på ett barn begravning för. Men det var det jobbigaste som jag var med om. Har aldrig fått för mig att en olycka skulle hände oss i vår familj. Men det hände. Så jobbigt att du var med oxå Önskar du inte var med o du levde med oss ännu idag gumman Kommer alltid minas våra fina stunder tsm. Mins alltid i Förslöv så kom Danielle o hon tyckte du om. vi var alltid vi lekte alltid med hon. Vi gjorde allt du sa.. Ofta var du hemma hos oss. vi fick alltid för oss att vi skulle ringa Danni o fråga om hon ville vara. O det ville hon. Du älskade Danni. Du hoppade studsmatta hos hon. vi var alltid 4 stycken oftast. Vi skulle se till så du somnade o det gjorde du efter ett tag. vi gick med dej runt halva Förslöv för att du skulle somna.. Men för första gången jag såg dej var du knappt 1 år utan du var en bebis. Då var vi hemma hos dej. Du somnade i min famn o det var det bästa i mitt liv.Sen fick du saker av mig dom älskade du alltid.<3>

Inga kommentarer: