2010-04-30

4 månader sen

Det har gått fyra månader nu sen du blev en ängel.. Det är en stor saknad av dej gumman.. Varje stund som du inte är här blir svårare o svårare kan ej leva utan dej men får ju göra det fast det blir svårt som fan. Jag älskar dej jätte mycket.. Du finns alltid i mitt hjärta o där ska du stanna. Lämnar aldrig dej du betyder mer än vad jag han o säga till dej. Men är så mkt som möjligt vid din grav.. din sten vad den finast som fans där... Det känns som det var igår du var hos oss. Men det e du alltid fast i himlen.. Jag älskar dej emma jonzon.. Idag så har jag varit hemma ifrån skolan för jag har ej mått bra.. jag vet ej varför men har mått jätte dåligt i två dagar.. Men får hoppas det blir bra. föri morgon ska jag spela match i trelleborg. Hoppas det går bra.. men så nu har jag skrivit lite idag oxå ses i morgon sov gott allesammans<3>

Inga kommentarer: