2010-04-30

6 månader sen

6 månader sen du lämnade oss i en tragiskolycka. Förstår inte det fortfarande. Jag vill ha dej tillbaka men får aldrig det. Jag får utbrott ofta jag vill inte det:( Mitt liv blev fucking fel nu dom senaste sex månaderna jag vill inte ha mer skit men varje dag står bara med skit. Men har mina vänner som finns för mej<3 Men ibland finns det svarta dagar så jag knappt orkar med det mer:( Jag saknar våra stunder tsm gumman dom var fina älskar verkligen dom. jag är så glad att vara din moster. Men bäst av allt är att du skrek mitt namn JOSSE när vi kom alltid till dej. Men nu kommer det ingen emma springande längre. knappt din lillasyster möter oss. Men sen så vill jag bara säga att jag älskar dej gumman jätte mycket. Mitt hjärta är inte helt men du finns ändå kvar i det. Jag är nästan alltid vid graven. sist var jag där själv men det var jobbitg. ville gråta men kunde inte. Men så kom jag hem till min moster då började jag gråta. Du fattar inte att jag saknar dej<3 Men får skriva mer senare<3 Älskar deeeeej emma jonzon<3

Inga kommentarer: