2010-04-30

7 Månader

7 Fucking månader har gått sen du dog:( . Jag förstår ej det men försöker verkligen. Men varje dag som går så går allt i stupet o det vill jag inte.. Men du finns i våra minne du finns i våra hjärtan<3 Jag förglömmer aldrig dej gumman<3 Jag försöker gå vidare men jag kan ej. Allt rinner ifrån mej när jag inte tänker. Men jag ska alltid älska dej för den ungen du var. Jag har minnen av dej. Och dom ska jag ha kvar. Alla som lämnar mej är inga vänner men du lämnar aldrig mej för du är en ängl o där ska du vara för alltid.<3 Älskar dej gumman mer än vad du trodde om din moster. Dom åren jag inte fick träffa dej var fan det jobbigaste.:( Då jag bodde hos min älskade kusin o allt. Då kännde inte din lillasyster igen mej fatta så jobbitg:( Men att jag har hon kvar vid liv gör mej stark <3. Jag ska alltid vara din o ingen annans jo är din lillasysters oxå.<3 Men en sak till snart är det jul o du är inte här fan så jobbigt men ska försöka vara glad för sin skull gumman<3 Men kommer fälla tårar för dej o astrid <3
2007-12-23 då dog du astrid mins våra stunder tsm dom en mormor o hennes barnbarn. Saknar dej<3 två år har gott sen du dog <3 R.I.P<3

Inga kommentarer: