2012-11-13

Tisdag

Jag sitter här i soffan och kollar på tv och tar det lugnt:). Ont i ryggen men det får gå jag har plockat undan lite i lägenheten :) Så bara till att dammsuga sen när jag känner för det :). idag så ska jag hämta julklapp till syrran och mamma:). Hoppas dom blir glada när dom får det i julklapp :). Och sen så ska jag ta ett bad och försöka bli bra i ryggen:D Älskling slutar snart så då ska vi köra till Posten på ica och hämta posten. Ska ta på andra kläder än dom jag har nu:). Jag har inte skrivit så får passa på nu. lite information om vad som har här. Jag försöker leva livet som det kommer :). Firat Älsklings pappa på farsdag och haft kul med Robban :) Hela helgen :D jag försöker verkligen ta en dag i taget på jag det jag ska må bra.. Jag ska ta och uppdatera oftare ;) Grattis alla på farsdag i efterskott ) Grattis framför allt till pappa på farsdag som jag saknar mest av allt :)

Inga kommentarer: